čtvrtek 19. září 2013

Deník zhuntovaného studenta 1. část

No. Co vám budu vykládat. O prázdninách jsem neměla na sepisovnání plků moc času. Divíte se - jak to? Vždyť  měla prázdniny a určitě se dost času nudila! Ale kde pak! Nenudila. To až teď. Když jsme (levou nohou) vstoupili do třetího a taky posledního ročníku naší milované vošsp. Samozřejmě, že jsem před chvílí začala psát slavný úvod k mé absolventské práci. Ale proč psát úvod, když vám něco můžu sdělit na mém krásném blogu, který tu tak dlouho ležel ladem?

Jak jste už poznali z názvu, budu se tu většinou zabývat tím, jak je hrozné studovat poslední ročník školy. To pořád slyšíte jen samé:

Už se učíš?

Co budeš dělat, až dostuduješ?

Byla jsi už v knihovně?

Máš už napsané ty dvě kapitoly?

Zase se seš v hospodě, bež domů psát!

Jaké téma má tvoje AP?

Povím vám, nikdy jsem nebyla na nic alergická, ale ve svých dvaadvaceti letech jsem dostala alergickou reakci právě na tyhle TRAPNĚ NECHUTNÝ otázky a rozkazy!

Dnes chci jít do knihovny půjčit si tedy alespoň něco... abych nebyla po zadu od svých spolužáků.... jenže půlku literatury, kterou potřebuju... tý zásadní literatury... tam prostě nemají. Kvůli nějakým aktivistům, kteří si to jistě půjčili už o prázdninách, aby mě mohli zákonitě nasrat!!! 

Takže hádám, že až se budu vracet z knihovny... zabloudím do vinotéky... pro pořádnou baličku mých slabých nervů!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat