úterý 31. prosince 2013

- 2013 -

Ahoj vážení a milí... ty jo, to je doba, kdy jsem tu napsala nějaký článek, to se vlastně divím pokaždé, když se na něco nového vrhnu. Ale kdo má čas? Já ne.

Je však už konec roku 2013. Nepřijde vám, že tenhle rok utekl tak nějak rychleji? 




Jakoby to bylo včera, kdy jsem s kamarádkou slavila Silvestr na Staromáku a málem nás umáčkly ty hrozný davy lidí a na Václaváku jsme si připadaly jak na bitevním poli... už tenkrát to byl dost divnej večer. Proto asi zůstal divnej celej rok a já jsem ráda, že je konec. Sice Silvestr nikdy neprožívám, ale v duchu vždycky hrozně chci, aby tím novým rokem započala i nějaká změna. Nebo tedy - aby započala nová a lepší etapa (no jo no jo, hnusný klišé, fuj). Na rok 2013 budu vzpomínat asi dlouho, protože se stalo pár zásadních věcí, který změnily mě i můj přístup tak nějak ke všemu. Málem jsem se upracovala, uchodila do školy, upila, ubrečela a možná vlastně i usmála k smrti. Osamostatnila jsem se ještě o kapku víc. Poznala nový kamarády a konečně si po dvou letech pověsila nástěnku.



A jestli byl rok 2013 zásadovej, pak jsem zvědavá na ten novej, protože to asi teprve všechno začne! :-)

A jaké jsou mé cíle?

Vzchopit se. Dopsat absolventskou práci a udělat absolutorium (konečně!) Najít si vzápětí práci (v oboru?) nebo se nechat (prozatím!) přijmout nastálo do mé nynější práce. A těšit se ze všeho a nenechat se zase něčím nebo někým zvyklat. A když náhodou přijde nějaký neúspěch, smířit se s ním s chladnou hlavou a neházet hned flintu do žita nebo skákat z nuseláku (ještě že ho už mám tak daleko).

Takže přeji všem ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2014.

Buďte šťastní, dělejte věci, které vás dělají šťastnými a ty nepříjemné věci a povinnosti si vždy zpříjemňujte, ať jste pořád a neustále každý den co nejvíc v  p o h o d ě !

S láskou,

vaše nadějeplná Summer.



1 komentář:

  1. Nedávno jsem myslela na to, že mi chybí tvoje příspěvky!!! A tenhle je tak hrozně krásně pozitivní!!! :*

    OdpovědětVymazat