pondělí 1. července 2013

United Island a hudební tipy.

Slyším jen své kamárady a známé, jak mě lanaří do dalších článků, protože to teď dost zanedbávám. A co jiného by to mělo být za články, když né takové malé reportíky z toho, co se okolo mě v poslední době událo. No - v poslední době, je pravda, že od posledního článku uběhlo pár týdnů. Ale nevadí. A s chutí do toho, ať můžete závidět, co jsem kde všude zažila. Lenoši.



Začneme třeba pražským free festivalem UNITED ISLAND, kde bylo opravdu krásně. Rozlehlý park Ladronka a spoustu božích kapel. K tomu krásné počasí. Ukradená růže :-D A taky spoustu známých viděno!

A sice jsem měla tu čest si poslechnout jen malý zlomeček z celého repertoáru, ale můžu říct, že na programu byly opravdu samé libovky. Já byla v kotli například u ČOKO VOKO, které nezklamali svou extravagancí a vtipem. A poprvé na vlastní oči a uši byla shlédnuta CHELSEA. Ano. Princess Chelsea a její cigaretové duo. Nebo Yulia. Je mnohem krásnější než ve videoklipech a její hlas ještě jemnější. Musím říct, že to byl skvělý zážitek a doufám, že budu mít tu čest je aspoň jednou při nějaké příležitosti vidět.

Dále bych chtěla upozornit na několik dalších interpretů, kteří na U.I. vystupovali. Berte to jako takový malý tip pro dobrou hudbu. Samozřejmě, že vám tu nebudu představovat kapely jako Prago Union, ze kterých je posraný každý druhý člověk. Jen já ne. Takže tady máte něco extra :-)

Tak třeba mi hrozně trhá srdce, když vím, že jsem promeškala moje milované SUN GLITTERS.


A co teprve ADI ULMANSKY


A v neposlední řadě estonská bomba LAIKA VIRGIN, se kterou jsem měla tu čest se osobně seznámit. Na jejích costume designer a celý ten večer nezapomenu! A miluju Estonsko :-)




Takže vám radím, sledujte příští rok. Jeden z nejkvalitnějších nezávislých fesťáků vůbec! 
 Teď už musím do práce.

Snad se mi zase nerozpadnou boty.

Nebo neudělá díra v dalších pracovních kalhotech. Přímo v rozkroku.

Peace,

VÁŠ HÁROŠ. 
A buďte mi věrní.


2 komentáře:

  1. Aaaano a my zasvěcení můžeme říct, že víme, PROČ miluješ Estonsko! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že to ví snad všichni :D

    OdpovědětVymazat