středa 27. března 2013

Co všechno nás poslední dobou překvapilo

ORCHESTR

Neustále nás drásal nedostatek kulturních zážitků v našem volném čase. To je samá hospoda, pivo, víno. Cíl večera ožrat se jak hovado.
Pár kultur jsme sice dosáhli v podobě koncertů nebo skvělých djů hrajících po klubech, ale tož takhle si pravou kulturní událost nepředstavujeme. Tedy ani tak, že se inspirujeme na známém facebookové stránce "Co je v Praze zadarmo". Párkrát nás totiž zlákali na kdejakou výstavu nebo promítání filmů, které však skončilo fiaskem a my opět skončili kde? No ano, nad kríglem zlatavého moku.
Ale jednoho krásného středečního večera jsme se vypravili na Mezinárodní český symfonický orchestr do Obecního domu. Oblékli jsme si šatečky a kvádra a vyrazili jsme. Člověk si připadal hned kultivovaněji, mezi tou pražskou smetánkou a nevkusnýma lejdís a džentlmens. I když tomu vůbec nerozumíme, byli jsme jako u vytržení a čekali, co přijde. A hle! Líbilo se! Týden co týden asi chodit nebudeme, ale jednou za čas to opravdu přijde vhod. Takže DOPORUČUJEM. 


ŽE JSME PŘESTALI MILOVAT NAŠE POTENCIÁLNÍ MANŽELE

V tomhle ohledu musíme být naprosto anonymní. Řekněme jen, že dvouměsíční závislost na skvělých nadaných a krásných a chytrých mužích polevila. Byli středem našeho zájmu, našich životů a vesmíru. Věděli o nich všichni. A my věděly všechno o nich. Jediní, kdo však nic nevěděl, byli oni dva. A z tohoto plyne ponaučení CO OČI NEVIDÍ TO SRDCE NEBOLÍ. 
Dej Bůh, ať se to nikdy nedozví.

SPORT NENÍ NEPŘÍTEL

Když jsem byla malá sportovala jsem snad každý den. Běhala jsem, jezdila na kole, hrála tenis, ping  pong, badminton. Skákala přes švihadlo, skákala panáka a přes gumu.Nevydržela jsem sedět doma na jednom místě. Jak ubíhaly roky, moje aktivita se snižovala a snižovala až vyprchala úplně a krom deseti kilometrů ujetých na kole (za rok) nebo pár temp v moři a bazénu, jsem nedělala opravdu absolutně nic. Jenže rokama plyne i váš věk a vy vidíte, jak vaše svaly ochabují před očima. A vaše duše na tom není o moc lépe. Proto jsem se rozhodla, že se sebou musím začít zase něco dělat. A je to výborný pocit! Jste zpocení, červení, všechno vás bolí a někdy se vám chce i zvracet. Ale ten pocit, kdy si na sportu vybíjíte svůj vztek, strach a smutek je bezkonkurenční. Kam se hrabe utápění v alkoholu, po kterým vám je akorát tak špatně a hůř. Se sportem je to naopak! Dodá vám dobrou náladu, nadějí a motivaci na další a další nelenění v posteli. A dokonce se nebudete bát podívat se do zrcadla. VE ZDRAVÉM TĚLE, ZDRAVÝ DUCH.

JAK JE PŘÍJEMNÉ, UDĚLAT NĚKOMU RADOST

Vždycky jsem snila mít nejlepší kamarádku. A taky jsem jí měla. Ale vždycky tomu chyběl takový ten americký nádech z teenagerovských filmů. Však to znáte. Nikdy jsem neříkala vše, neuměla se svěřit. Nemohla jsem kamarádce říct svoje tajemství a nemohla jsem jí ani říct to, co mě na ní vlastně štve. Po dvou hodinách na kávě mě začala štvát a já si říkala, že do příští schůzky mám vystaráno. Teď s Ginger můžu být pořád a neustále. Když mi je ouvej, hned to pozná a první hláškou, co vypustí z pusy mě pobaví tak, že se málem počůrám smíchy. Ví kdy přestat. Máme tolik příhod, trapasů, že bychom mohli vydat knihu. A nejkrásnější na tom všem je, když Vám dá jen tak pusu na vlasy. Nebo vás jen tak obdaruje krásným dárkem. Ať je to šperk, lízátko nebo přinesený toust a kafe do práce. Takže prosím, mějte se rádi a občas to DEJTE NA JEVO. 

Summer








Žádné komentáře:

Okomentovat