neděle 31. března 2013

Sunday Morning


Když se řekne nedělní ráno vybaví se mi snídaně v posteli a notebook s oblíbeným seriálem/filmem :) Miluju nedělní rána kdy se nevyhrabu z postele a do oběda a z pyžamka mnohdy celý den :)






Ovšem ne dnes.. Dneska bylo moje ráno ve znamení spěchu a nasranosti.. Samozřejmě že mi Summer asi 10x připomínala že se mění čas.. Ale já na to of course zapoměla a vesele si spinkám s tím, že ještě hodinku si můžu poležet, než se vykopu z postele a půjdu do práce.. :D V mých představách vypadalo ráno asi nějak takhle... Vstanu v cca 7 hodin, rychlá sprcha, zapnutí NB a fajn seriál + snídaně, u toho se v klidu nějak zkulturním abych neděsila zákazníky.. a pak v klidu půjdu na tramvaj...

A jak vypadala realita?? Zvonění telefonu.. v domění, že je to budík sem hovor 2x ukončila.. po dalším zvonění se  mi to nějak nezdá.. proto se rozhodnu přece jenom otevřít oči a zamžourat na displej.. mamka... "ahojky, víš že se měnil čas, viď??" Mojí reakci zde radši nebudu zveřejňovat.. předpokládám, že si jí všichni umíte domyslet sami :)) takže začal můj závod s časem.. ranní sprchu i snídani jsem si musela rychle odpustit.. podívám se do zrcadla a zhrozím se.. popadnu oblečení, které mi padne do ruky, kabelku a letím na tramvaj.. v kabelce najdu čepici, tak si ji rychle narazím, s tím že s vlasama něco vyvedu v práci..
Tramvaj mi jede hned, jsem spokojená a říkám si, že bych to i mohla stihnout.. JENŽE... protože nejezdí metro jsem odkázaná na autobus.. ten taky přijede hned.. a pak čekám 7 minut v metru než vyjede z Pražskýho povstání, aby mě dovezl na Pankrác..!! Celá uřícená letím do práce.. 10 minut zpoždění... a za tohle všechno může ZMĚNA ČASU!! a možná trošku i já... a teď si jdu koupit kafe a snídani, rozhodla jsem se udělat si "příjemné" nedělní ráno v práci :)



Doufám, že vy máte fajn nedělní ráno :) můžete nám napsat jaké je TO VAŠE TYPICKÉ NEDĚLNÍ RÁNO :)

A teď mám takovej pocit, že sem ani nezamkla... uvidíme až příjdu z práce :D

EDIT: tak zamčeno sice bylo, ale vzhledem k bordelu, který tam byl (a stále je) mám pocit, že se tam někdo musel vloupat a udělat nepořádek :D

1 komentář:

  1. PRVNÍ PŘÍSPĚVEK OD GINGER!!! KONEČNĚ!!! :D Love ya :-* musím podoktnout, ze i moje rano bylo desive :-(

    OdpovědětVymazat