středa 27. března 2013

Co všechno nás poslední dobou sere

POČASÍ

Je dvacátého sedmého března. Velikonoce za dveřma. Člověk by si řekl, že v tuhle krásnou jarní dobu, bude opravdu JARO. Ale ne. Obloha plná mraků, vítr studený jak psí čumák a na teploměru mínus tři. Nezačíná náhodou podzim? Tohle mě opravdu dokáže nasrat. Miluju teplo, jaro, zelenou trávu, rozkvetlý stromy. Nemůžu se dočkat toho, až si jen tak dřepnu na lavičku, na deku, na nábřeží nebo do parku. S flaškou vína, vodní dýmkou a budu polemizovat se svýma kamarádama. Obleču si jen tričko, sukni a svetřík. Dám si zmzrlinu a nebude mě bolet v krku. Půjdu si zaběhat a nebudu muset mít tu trapnou čelenku na uši, ve který vypadám jak pitomec. Vypnu topení a budu spát při otevřeném oknu poslouchat opilý turisty z protějšího hotelu. Kdy to konečně přijde? Globální oteplování je SHIT.





ELEKTRONICKÁ CIGARETA

Vždycky jsem byla proti elektronickým cigaretám. Přišlo mi to jako frajeřina, jako něco, co zase "musí" mít každej, a bude o sobě hlásit, jak díky ní zázračně přestal s klasickýma cigaretama, jak se teď cítí zdravěji a najednou má plno peněz v peněžence. Bojkotovala jsem to, jako každou novou věc, se kterou přijdou na trh. Pak se mi ale dostala do ruky a teď už jí z ní nedám. Čekám na tramvaj - kouřím. Sedím v tramvaji - kouřím. Čtu knihu - kouřím. Jdu spát - kouřím. Píšu tenhle článek - kouřím. Sedím ve škole - kouřím. Jdu pro spis na praxi - kouřím. Až si připadám trapně. A závěr? Elektronická cigareta je zlo. Kouříte mnohem víc tudíž to zdravější být určitě nemůže a leze vám to kvůli tomu i stejně (ne-li víc) do peněz. Takže NO WAY. Elektronický cigo NEKUPUJ.

KDYŽ V OBCHODĚ STRÁVÍM DVĚ HODINY

Mám hlad jako vlk. Chutě, že bych snědla i papír. Kouknu do ledničky. Kouknu do špajzu. A krom másla a těstovin nic. Co teď? Vydám se do nejbližšího většího obchodu s tím, že si udělám pořádný nákup a nebudu muset jen poslouchat řvoucí žaludek. V hlavě plno nápadů na nejrůznější recepty a ingredience, který bych smlsla i s obalem. Obleču se, dojdu do obchodu. Vezmu košík a beznadějně procházím regálama. Moje nápady zmizí. Při pohledu na všechny tuny jídla, sladkosti a slaností se mi udělá mdlo. Strávím tam celé odpoledne, nervuju se mezi nakupujícíma studentama a důchodcema, prodírám se mezi nima v  naději, že mi něco bouchne do očí a já budu skákat radostí dva metry vysoko. Ale ne. Do košíku hodím sýr, tousťák, jeden jogurt a brambůrky a jdu "z vesela" k pokladně vystát tu desetikilometrovou frontu. A doma zase břečím, že MÁM HLAD.


MILOSTNÝ TROJÚHELNÍKY

Poslední dobou neslýchávám od svých kamarádů nic jiného. Pavel má rád Petru. Petra má ráda Zdeňka a Zdeněk zase Pavla. Všichni jsou nešťastní. Ale co v takové tragédii poradit? Napadá mě snad jedno FUCK IT YOU'RE YOUNG, což vyhlašuju za nejlepší hlášku tohodle zasranýho období :-)


Summer


Žádné komentáře:

Okomentovat