středa 1. května 2013

1. máj - lásky čas?

Konečně je květen!!!!!



S ním samozřejmě nastává i mnoho negativních událostí. Jako jsou třeba zkoušky a fakt, že se blíží prázdniny, takže musím chodit víc do práce, abych si mohla v červenci a srpnu užívat volné teplé dny. No, budu se modlit, abych tenhle zasranej měsíc vůbec přežila. A hlavně, abych se vůbec dokopala se učit. Nesnáším to. Přijde mi, že je to prostě ztráta času, který bych mohla využít nějak smysluplněji. Ach jo, asi opravdu nejsem studijní typ nebo mě prostě ta vošsp nebaví. Třeba dnes. Je volno. Zítra píšeme písemku z práva, který zrovna moc neovládám a já celý den dělám všechno možné, jen ne právničinu. Nebo tedy, ještě jsem ani neměla chuť se o to pokoušet. 



Ráno jsem vstala a udělala si jednu z nejlepších snídaní! Do mého oblíbeného čokoládového musli jsem si nakrájela banán a zalila mlékem. K tomu samozřejmě nesměla chybět káva a pomerančový džus. Vše jsem zblajzla v posteli, kde jsem se ještě asi hodinu válela. Miluju snídat v posteli zvlášť, když nikam nemusím!

Pak jsem se konečně dokopala k tomu, uklidit si v pokojíčku. Vybalila jsem si oblečení, naskládala na věšák a do police. Vyházela jsem papírky od čokolád, co se mi povalovaly okolo postele. Utřela prach dokonce i za oknem, zametla a vytřela. Kuchyň byl trochu větší oříšek. Moji spolubydlící tam nechali pořádnej svinčík, na zemi podivná neidentifikovatelná špína. Vyhodila jsem plesnivý chleba, čpící odpadkový koš a jak služka lezla po kolenou a drhla ten humus z podlahy. Dalo mi to zabrat, ale aspoň to tu konečně vypadá útulně a já se nemusím bát pozvat si třeba nějakou návštěvu. 

Taky jsem šla zase běhat!! Oblíkla jsem si svoje limetkový tepláčky (které mi dneska ladily k limetkovým nehtíčkům) a šusťákovou bundu, kterou máme doma asi už od mých 8 let. Na vlasy černou čelenku, na ruku potítko, na uši sluchátka, poslední kuk do zrcadla (uf, ještě že vypadám dobře za každý situace) a mohla jsem vyběhnout!!! Dnes jsem joggingovala asi... 45 minut. Což je míň než naposled, ale víc než kdy před tím. Vyběhla jsem na Vyšehrad, kličkovala mezi rodinkama a milencama, co si dneska vyšli na procházku, pak jsem to seběhla dolů k Výtoni a zamířila si to na nábřeží! Moje běhací premiéra tam. Všichni na mě čuměli, ale já se na ně celá červená a zpocená smála a zpívala si nahlas The Gossip, který mi při běhu dodávaj energii. Cestou zpátky jsem si koupila zase džus a pila ho na ulici z krabice. Miluju, jak mi teče po bradě. Vždycky se tomu nahlas musím smát. Každopádně jsem se zase cítila skvěle, uvolněně a hlavně - na nic jsem nemyslela!!!! Free like a bird.



Teď se seru s tímhle psaním a jsem pyšná, že jsem dneska udělala něco pro sebe. Ten čas, kdy jste sami se sebou mi docela chyběl. Měla bych si vyhradit takové odpoledne častěji. 

Co jste dnes pro sebe udělali vy?

Pokud nic, tak to napravte. Běžte sami na procházku, vyházejte starý hadry, udělejte si masku na obličej, napusťte si vanu nebo si jen kupte víno a vypijte ho u filmu. 

Mějte se prostě aspoň trochu rádi, prosím.  Budete se cítit svěží, budete sršet skvělou náladou. Budete krásnější. A HAPPY jako tenhle chlápek:



Protože prostě:





PS. Neuschnu. Múza mě políbila pod rozkvetlou třešní ♥





Žádné komentáře:

Okomentovat