pátek 17. května 2013

Burn calories, not electricity.

Burn calories, not electricity - Tak tohle je naše nové pracovní heslo/pravidlo.


Vyskytuje se na všech patrech u výtahu. Je to příkaz pro room service, housekeeping, kuchaře, číšníky co tyhle výtahy používají nejvíc? Aha... takže takový malý příklad. Host z osmého patra si objedná burger, dvě točený a zmrzlinu. Vše se nachystá, dojedu k výtahu ale nezmáčknu čudlík na přivolání výtahu. Nahodím vozík na záda, talíř s burgerem budu držet v zubech, v rukách piva a zmrzlinu na hlavě. A takhle si to pomašíruju osm pater až nahoru. No tak dobře, tohle po nás snad rozhodně nechcou (nebo teda doufám, v Hiltonu je možné úplně vše). Ale sakra, kdo to vymyslel? Nějaká kancelářská krysa, co zvedne prdel jen když se jde do kantýny najíst. Správně. Lítáš osm hodin, nezastavíš se a máš ještě, pokud to jde, chodit po schodech a nečekat na výtah? No sakra... Jediný důvod který to má. Nešetřím jenom já, ale i Hilton (ta ekonomická krize je fakt děs). Chtějí ušetřit elektriku. Tím, že budeme méně používat výtah. A budeme pracovat po tmě. Tak proč se neustále svítí v hostovských pokojích a televize tam řve na plný pecky, aniž by v pokojích někdo byl? Aha... náš host náš pán, jak už jsem několikrát určitě na blogu zmínila. My si budeme kazit oči a chodit do ztrhání, jen aby mohla hostovi na prázdno jít televize. YAY. 

Zajímalo by mě, jestli ředitelové a manažeři tedy chodí taky po schodech. A kdybych měla hubu prořízlou, z legrace bych se na to nejradši provokativně někoho zeptala. 



Na druhou stranu jsem měla radost, že mě podporují ve sportu a v hýbání se. Pohyb je potřeba. Pod obrázkem je dopsáno, že tři minuty chození po schodech působí jako prevence tloustnutí.

Tak tedy! Za normální situace... kdy nejste uchození k smrti.. vyberte si vždycky SCHODY před výtahem. Nebydlíme v New Yorku a nemáme tak vysoké budovy, abychom to nedokázali vyšlápnout. NO NE? Jak říká Hilton.. chráníme životní prostředí a ještě děláme něco pro své zdraví.

Sportu zdar, 

z Vysočiny zdraví Vaše Léto.




A pro jistotu si jdu nacvičovat toto:


2 komentáře:

  1. :-D tos mě fakt pobavila s tím "Nahodím vozík na záda, talíř s burgerem budu držet v zubech, v rukách piva a zmrzlinu na hlavě." :-D ...akorát si nejsem moc jistá s tím nacvičováním nošení lávorů s ovocem na hlavě..zkoušela jsem v Ugandě prázdnej lavor bez ničeho a buďto nemám rovnou hlavu nebo co, ale za a) mě to bolelo a to to nevážilo ani půl kila a za b) dlouho jsem to takhle neudržela..každopádně pod tím mají normálně složené šátky, a trénink v nošení mají od mala, takže bys to musela trénovat hooodně dlouho :)

    OdpovědětVymazat