pondělí 13. května 2013

Keep on running.

Nestačím zírat, do čeho jsem se uvrtala.


Kaki ode mě v neděli ráno odcházela a najednou mi píše, že vidí milion běžců - maratonců, kteří si to po hlavní třídě běží doslova jako o závod. A mě tak napadlo. Co kdybych se přihlásila na nějaký závod? A tak jsem si našla známý 


Adidas běh pro ženy na 5 kilometrů

který se uskuteční letošní září. Sice to bude makačka. Moje kondice je vlastně téměř na nule. Ale můj cíl bude doběhnut do cíle v čase limitu a nebýt poslední (takže předposlední můžu být). Již jsem přihlášená, ještě musím zaplatit startovné celých 500 Kč, což je trochu čára přes rozpočet, jelikož tolik peněz momentálně ani nemám. Ale doufám, že si ušetřím a že to stihnu zaplatit. Tím mi taky přidělí startovné číslo do závodu. Cena taky obsahuje vodu, jakousi medaili a masáž před a po závodu což mi připadá legrační a nejvíc super.

Je to srandovní. Ale chci být na sebe pyšná a chci sama sobě něco dokázat, že se na trénink nevyprdnu a závod poběžím. Chci mít na co se soustředit a konečně se o něco alespoň trochu zajímat. Nedělám to pro závod, ale pro pocit vítězství a překonání sama sebe.

Dnešním dnem započal dril a zkusila jsem si, za jakou dobu uběhnu tuto trasu:


Přidala jsem si ještě pár metrů, které jsem v mapě neoznačila, celkově to činí asi 4,6 kilometrů, které jsem uběhla za celkový čas 23:17:21 minut.

Což je docela slabota. Chci uběhnout 5 km alespoň za 22 minut. 

Tak a teď některé postřehy ze včera. V práci jsou totiž ubytovaní maratonci a mám pár poznatků o nich:

Jsou to hovada. Takový bordel v pokojích nikdo nemá, jen oni. Ponožky, hadry, ručníky, papírky. Prostě svinčík jako v tanku.

Kolik krásných rozmanitých běžeckých bot a bund existuje. Potřebuju zeleno-modro-žluté Nike a bundu Adidas!

Sporttestery jsou nejen potřebné k běhání, ale jsou taky krásný módní doplňěk (proč to jen musí být tak drahá záležitost)

Snídají aquilu, banán a croissant (den před tím jsem hledala, jestli před během jíst či nikoli, a psali, že banán, croissant nebo malý toust je nejideálnější, takže měli pravdu).


Držte mi palce a přidejte se ke mě!!!!!!!!!!!!!!

Zdravím vás a přidávám vtipnou fotku v zrcadle s naší vanou:


2 komentáře: