čtvrtek 16. května 2013

Jsou vůbec nějaký lajky v poslední době?

Všechno je hrozně divný. S kamarádkou se rozešel její milovaný, kterýho měla opravdu moc ráda. Nebo piju sama pivo na Nábřeží aniž bych chtěla. A tak. Ale snažíme se být normální, i když nám to moc nejde. Možná se snažíme právě až moc.


Ale je třeba fajn, že mi jeden UK v práci dává bonbónky a čokoládky a naposled dokonce kytičku. Jak milé!

Koupila jsem si krásnej růžovej bloček na moje poznámky, myšlenky, upomínky, radosti a strasti. 

Ty nový boty fakt žeru.


Zítra jedu na Vysočinu. Budem grilovat a jezdit na kole a docela se tam po třech týdnech opravdu těším. 

Taky se těším na plánované akce. 

Že přijede moje třebíčská kamarádka, sice mám přístí týden tolik zkoušek, ale je mi to jedno, protože si to pořádně užiju!!!

Třeba taky na JÓGU na Vyšehradě zdarma. Prostě si lidi vezmou sportovní oblečení, litr vody, karimatku a jdou do vyšehradského parku cvičit. Bývá to každý čtvrtek za nedeštivého počasí. Jsem sice pořád busy a čtvrtky trávím v práci, ale 30. června se tam poprvé chystám a moc se těším! Na jógu jsem sice už chodila, ale cvičit ji venku, bosky na louce.... za svitu slunce - to musí být teprve ten opravdový jogínský zážitek!

No a pak si taky hodlám půjčit koloběžku. V rámci projektu Kontejnery k světu. Za koloběžku zaplatíte 40 Kč a když dojedete k dalšímu kontejneru, máte vždy hodinu na víc zdarma. Takže dohromady můžete drandit celých 5 hodin!!! Už se moc těším! A budu učesaná/neučesaná... oblečená/neoblečená.. v sukni ani v kalhotech... a nepůjdu pěšky ani na voze :-) 


Nechte se inspirovat koloběžkou a jógou a podnikněte něco, co vás vytrhne z běžného stereotypu!!!! Ať už to bude čištění zubů levou rukou, nebo místo ranní kávy si dát čaj...


Žádné komentáře:

Okomentovat